Viruton Bohr - dezinfekce rotačních nástrojů, 1l

Kód: ML867
230 Kč 190 Kč bez DPH 230 Kč / 1 l
Skladem (19 ks)

Kapalný přípravek k okamžitému použití pro čištění a dezinfekci rotačního instrumentária a invazivních lékařských nástrojů.

• Viruton Bohr je určený k čištění a dezinfekci rotačních nástrojů ve stomatologii, rotačního instrumentária a invazivních zdravotnických prostředků. Byl vyvinut k hygienickému čištění a dezinfekci vrtáčků, kostních fréz z oceli, tvrdokovu, diamantových brousků, brusných a leštících nástrojů či nástrojů pro ošetření kořenových kanálků. Má vynikající čistící vlastnosti, dokonale zvládne i zaschlé organické zbytky. Přípravek lze použít k dezinfekci v ponorné lázni nebo v ultrazvukové čističce.
  • Balení: 1 litr dávkovací láhev.

Detailní popis produktu

Oblast použití:

Návod k použití:

• Přípravek se používá neředěný. Nástroje neprodleně po použití ponořte do koncentrovaného přípravku. Dbejte na úplně ponoření v kapalině. Po uplynutí určené doby působení vyjměte nástroje z ponorné lázně nebo ultrazvukové čističky, pečlivě opláchněte čistou vodou a vysušte. V případě, že na nástrojích zůstaly viditelné nečistoty, odstraňte je pomocí kartáčku a poté je opět ponořte do roztoku koncentrovaného přípravku. Po vysušení proveďte sterilizaci čistých nástrojů.
  • Ponornou lázeň nebo náplň ultrazvukové čističky připravujte pro každou pracovní směnu čerstvou. Nesměšujte s jinými čistícími prostředky nebo dezinfekcemi.

Balení:

• 1L dávkovací láhev
  • 5L kanystr

Doplňkové parametry

Kategorie: Dezinfekce rotačních nástrojů
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: